E-Commerce 2021-2022: Business, Technology and Society, Global Edition
Kenneth Laudon, Carol Traver
01.07.2021 / Auflage 17
978-1-292-40932-0
Als eBook (PDF)
54,56 €
E-Commerce 2020-2021: Business, Technology and Society, Global Edition
Kenneth Laudon, Carol Traver
08.05.2020 / Auflage 16
978-1-292-34321-1
Als eBook (PDF)
56,70 €
Consumer Behavior, Global Edition
Leon G. Schiffman, Joseph Wisenblit
09.10.2018 / Auflage 12
978-1-292-26926-9
Als eBook (PDF)
62,05 €
Social Business Imperative, The: Adapting Your Business Model to the Always-Connected Customer
Clara Shih
25.03.2016 / Auflage 1
978-0-13-426346-5
Als eBook (PDF)
16,04 €
Principles of Quantitative Equity Investing: A Complete Guide to Creating, Evaluating, and Implementing Trading Strategies
Sugata Ray
30.05.2015 / Auflage 1
978-0-13-419338-0
Als eBook (PDF)
36,37 €
Definitive Guide to Social CRM, The: Maximizing Customer Relationships with Social Media to Gain Market Insights, Customers, and Profits
Barton Goldenberg
24.02.2015 / Auflage 1
978-0-13-413395-9
Als eBook (PDF)
29,95 €
My eBay for Seniors
Michael Miller
16.04.2014 / Auflage 1
978-0-13-380625-0
Als eBook (PDF)
16,04 €
Electronic Commerce
David King, Efraim Turban
18.11.2013 / Auflage 7
978-1-292-01423-4
Als eBook (PDF)
64,19 €
Effortless E-Commerce with PHP and MySQL
Larry Ullman
11.11.2013 / Auflage 2
978-0-13-351930-3
Als eBook (PDF)
27,81 €
Customer Service: Pearson New International Edition PDF eBook
Elaine Harris
03.10.2013 / Auflage 6
978-1-292-05350-9
Als eBook (PDF)
46,00 €
Customer Relationship Management
Ed Peelen, Rob Beltman
06.09.2013 / Auflage 2
978-0-273-77497-6
Als eBook (PDF)
60,98 €
Smarter Startup, The: A Better Approach to Online Business for Entrepreneurs
Neal Cabage, Sonya Zhang
21.02.2013 / Auflage 1
978-0-13-337268-7
Als eBook (PDF)
16,04 €
Trading Commodities and Financial Futures: A Step-by-Step Guide to Mastering the Markets
George Kleinman
21.02.2013 / Auflage 4
978-0-13-336750-8
Als eBook (PDF)
26,74 €
Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The
Matt Watkinson
14.02.2013 / Auflage 1
978-0-273-77599-7
Als eBook (PDF)
19,25 €
Trade the Trader: Know Your Competition and Find Your Edge for Profitable Trading
Quint Tatro
07.09.2010 / Auflage 1
978-0-13-231231-8
Als eBook (PDF)
18,18 €
Day Trading Options: Profiting from Price Distortions in Very Brief Time Frames
Jeff Augen
02.10.2009 / Auflage 1
978-0-13-705414-5
Als eBook (PDF)
21,39 €
Web 2.0 and Social Networking for the Enterprise: Guidelines and Examples for Implementation and Management Within Your Organization, Portable Documents
Joey Bernal
30.09.2009 / Auflage 1
978-0-13-704343-9
Als eBook (PDF)
24,60 €
Technical Analysis Plain and Simple: Charting the Markets in Your Language
Michael Kahn
29.09.2009 / Auflage 3
978-0-13-705705-4
Als eBook (PDF)
22,46 €
Beat the Market: Invest by Knowing What Stocks to Buy and What Stocks to Sell
Charles Kirkpatrick
04.08.2008 / Auflage 1
978-0-13-714158-6
Als eBook (PDF)
11,76 €
Habit: The 95% of Behavior Marketers Ignore
Neale Martin
10.06.2008 / Auflage 1
978-0-13-715333-6
Als eBook (PDF)
18,18 €
User is Always Right, The: A Practical Guide to Creating and Using Personas for the Web
Steve Mulder, Ziv Yaar
21.08.2006 / Auflage 1
978-0-321-45002-9
Als eBook (PDF)
33,16 €
Business Agility: Strategies for Gaining Competitive Advantage through Mobile Business Solutions